|
|
D.I.D. japán láncok
|
520 ATV
A D.I.D. a speciálisan quadokra kifejlesztett láncával azt az alapvető problémát orvosolja, hogy a motorokon megszokott igénybevétel mellett a négykerekű járműveken már oldalirányú erőhatások is fellépnek, így a lánc speciális erősítést igényel. Emiatt nem túl szerencsés motorlánccal használni a sportquadokat. Az 520ATV lánc emellett alacsony gördülési ellenállású X-gyűrűs technológiával és speciális acélötvözet anyagával felel meg a sportquadok által támasztott követelményeknek.
520 VT2
A speciálisan szűkített láncot olyan maximum 500 cm3-es krossz modellekre fejlesztette ki a D.I.D., ahol a hagyományos lánc nem fér el, pl.: Honda CRF450 és Suzuki RMZ450. De alkalmazható 500 cm3-ig hard-endurókra is. A "T-gyűrűk" helytakarékosabb megoldást jelentenek az X-gyűrűvel szemben.
520VX
Új X-gyűrűs lánc, nagyobb kopásállósággal és fokozottabb merevséggel. Egyaránt ajánljuk utcai és supermoto modellekhez.
|
D.I.D. lánc típusok
|
415 S
420
420 V "O" gyűrűs
428
428H |
|
428 VX 40 LE- ig
520 VX2 75 LE- ig
520VX2 arany 75 LE- ig
525 VX 100 LE- ig
525 VX arany 100 LE- ig
530 VX 125 LE- ig
530 VX arany 125 LE- ig |
|
520 ZVM- X és az arany 75 LE felett
525 ZVM- X és az arany 100 LE felett
530 ZVM- X és az arany 125 LE felett
|
|
525 sima gyűrű nélküli
530 sima gyűrű nélküli
532 ZLV "X" gyűrűs
630 V "O" gyűrűs
|
|
Verseny láncok
415 ER 125cc versenylánc
420 NZ 60-80cc cross versenylánc
428 NZ 80-85cc cross versenylánc
520 ATV (QUAD) speciális versenylánc négykerekűekre, 125-600cc cross, enduro
520 VT2 "T" gyűrűs Road és off-road modellekhez
520 ERT 125-250cc cross versenylánc
520 MX 250-500cc cross versenylánc
520 ERV3 gyorsasági |
Vezérműláncok
Utcai és off-road modellekhez való vezérműláncok, a típusokhoz előírt méretben. |
A DID láncok skáláján a standard láncoktól a professzionális VM-X gyűrűs láncokig igen széles palettából lehet választani. Válasszon Ön is a motorjához megfelelõ DID láncot. Láncvásárlásnál a következõ ajánlatokat érdemes szem elõtt tartani:
- A hajtóláncot a gyár a hozzávaló patent ill. nittelõszemmel csomagolja, ezért ezekkel tanácsos a motorra feltenni. A nittelõszemes lezárás egy biztosabb, tartósabb kötést ad a láncnak, de ennek feltételét érdemes szakszervízben célszerszámmal elvégeztetni.
- Lánccserénél nagyon fontos ellenőrizni a lánckerekeket. A hajtólánc megnyúlásával ill. kopásával együtt elhasználódik a lánckerék is. Ha új láncot tesznek az elhasznált lánckerékre, akkor a hajtólánc idõ elõtt tönkremegy. Ezért a lánccserénél feltétlenül ajánljuk a lánckerekek cseréjét is. A DID elsősorban a JT, C45-ös acélból készült lánckerekeit ajánlja.
- Fontos, hogy a hajtólánc feszességét szakszervízben állítsák be megfelelõ értékûre. A lánc feszessége akkor jó, ha a holtjáték kisebb mint 3/4 col azaz 18mm. |
|
|